fredag? lördag? vilken daaaag är det?

Jaha hejsan! 

jag sitter här med estelle och mathilda är en tönt som sprnger runt och tror hon har en svans mellan benen där nere........... jag kan få ryck och få damputbrott på en JOBBBBBBBBBIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGG person !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHHh!


Så nu har jag fått ut min ilska. under veckan som gått har jag avrit ute på annas land och myst med tjejerna, lyckades också ta mig ut till värmdö en kväll och hade jättemysiiigt där. igår kväll var lite folk här och vi hade det trevligt och lyssna på musik och snacka. samtidigt som en JOOOOOOBIIIIGGGGGG!!!!!!!! person var på mig och jag ska sticka upp en morot i hans ANAL!

Annars finns det inte så mycket att säga, ska dra ut till Maddens land imorrn och sola och bada sen kör hon ut mig för då ska hon leka duktigt och segla, så då kommer jag strosa runt på plattan som ett fån och tillslut komemr jag tydligen ringa estelle och prata med henne för att hon  ÄNTILIGEN vaknat! Sen ska vi åka till sandasjön och bada ! :D WOHO! jag gillar mina planer... På månadag är det också grill i hagaparken skulle jag tro och sen kanske man drar ut till Annas land igen !!!!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0