måndag- glass glass glass

Jahaaaaaa.... Efter som jag är SUGER på att uppdaterar alla dessa bloggar jag har kommit att samla på mig under årens lopp( 2 st....) så skriver jag väldigt sällan. Ge mig en iTouch så kan jag uppdatera var 10:e minut, det kanske gör hela världen glad!!


Igår var det avlsutningsfest för alla vi fina nior i Engelska skolan Bromma. Det var skitkul men jag kände smått av att min fot börja krångla efter att jag stuka den för någon månad sen. Kanske ska låta bli husby, det har inte gjort mig gott än så länge!

Alla var jättefina igår och jag gick runt och var glaaaaaaaaad!!! Tillslut fastna jag emd leendet på läpparna, men det varade bara tills alla kom upp på dansgolvet och dansa. För där sjöng jag allt vad jag kunde vilket jag ångrar idag efter som min hals hamna urfunktion runt kl 7 imorse då jag vakna upp och dog. Mest för att pappa satte på radfion till max och jag fick ett utbrott på min kudde och börja bita i den.

Så jag somna om och vakna igen kl 20 i elva när en idiot ringer och säger att jag har fel telefon numemr och jag heter inte Nellie, och du är inte den personen jag sökte, varför är du inte det? men hörru? hur fan ska jag veta det !?!?

Annars händer väll inget speciellt idag förutom att min mamma fyller 26 åridag GRATTIS!
Den nyaste bilden jag kunde hitta tagen för 3 år sedan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0