midsommardagen

jaha, igår var en fullspäckad kväll hemma hos anna, det var jättetrevligt och roligt. Vi festa och hade kul och det var en kväll som vart lyckad. Med några blåsta inslag, från min sida såklart......

Eftersom jag har blivit jättesentimental på sista tiden har blivit inne för svenska traditioner mm. Jag som aldrig firat midsommar förut hade det jättebra med min egengjorda krans och några exotiska drinkar! Det blev tillochme en smågodorna sång på slutet!

Efter att ha gott och lagt oss ca kl 06.30 och vaknat 5 timmar senare har jag mest legat och försökt sovaaaaaa! Hmm..... ser fram emot den här natten!!!!!!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: BÄÄSTA-ANNAA

Det var en natt att minnas :) även om vi var igång väldigt länge så kan jag inte minnas att jag hade roligare än vad jag hade på tunnelbanan hem från Arvid! Jag kunde bara inte sluta garva och jag ville så gärna att du skulle garva med mig för lite pinsamt var det ju att sitta där o asflabba medans dom pratar i ett paraply! GARVAR FORTFARANDE ÅT DET!

2009-08-25 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0