mys

tjeeeenare!


Sitter med mina söta flickor hemma hos estelle och myser med middag och massa! idag var en mycket händelserik dag. Ingenting hände.

imorrn ska jag upp kl 7 och söka viisum till ambassaden och sen ska jag gå runt och inte ha ett liv på stan tills alla affärer öppnar för då ska jag åka hem till anna och trakassera henne i hennes skönhetssömn!  hmmmmmm...kul.

annars om vädret är fint ska jag ta mig till solna och soooola :D för då kan ja äta glass och vispa vaniljsås.
för övrigt kostar elva kilo potatis på lidl 99 öre. Därför tycker bjuffe att man an köpa det och slänga på folk. det skulle vara rätt kul om man stodd längst upp på skrapan och kasta ner potatis i huvudet på folk......... Beware............................................


Nu ska jag ära godis hejdå

Kommentarer
Postat av: BÄÄSTA-ANNAA

Jag kommer ihåg de där!!! :D

2009-08-25 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0