Skeppa iväg mig nu!

Jaha så jag kom rpecis hem från AFS läger vilket var helt okej and I suvieved ! WOHO! Nääää så farligt var det inte, man fick lära känna nytt folk och ledarna var jättebra! Annars annars var det bara rätt tröttsamt att hela tiden hälsa på nytt folk och fåå så mycket nya intryck. Och jag var jättenära för att tårarna skulle börja rinna när vi kolla på film om en tjej som varit och berättat om sina upplevelser. ( När tjejen kom hem från USA igen hade hon minst gått upp 5 kilo, så förvänta er a new fat Caroline).

åååååh de tär så skönt att slippa göra något ikväll!!! Ska vara hemma och kolla på TV, pappa börjar också babla om att han ska köpa ny tv...... Han börjar skrämma mig.

Sen åker jag till BUlgarien den 12 juli för alla som vill veta och följer det roliga som händer i mitt liv. Min dator har ju gått sönder så jag har väldigt oofta en dator till hands på tal om ingenting.

Nu ska jag gå och leka mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0