Sommarlov

jahaa.... Så skolavslutningen var och vi var alla sååååååå fina i våra blååååa dräkter...!!
Jag driver... Vi såg alla ut som 190 st skämt i äggformade huvud med ett tak på skallen.

Betygen var hyfsade är sur på alla lärare som gav mig för låga betyg såsom : ALLA..... nääää men de var bra, 260 poäng efter en missräkning.

Jag vet inte vad jag ska göra egentligen... ska äta lunch och träffa Estelle, men kan inte äta lunch eftersom kära Tea hela tiden vill att jag ska äta mackor, HELA TIDEN! När jag vaknar, när jag kommer hem från skolan, när jag ska gå och lägga mig..... Hon äter ju inget än mackor, då och då en sallad med ost.

Jag försöker göra min dag rolig med en bok med  Unusual words, ha! det funkar inte har skittråkig....  haha. Det är väll det som är the problem med sommarlov, man har inget att göra....

Jag börjar bli lite nervös och pirrig inför USA så jag går runt och är gråtfärdig hela tiden och jag har blvit jättekärleksfull mot mamma vilket är sällsynt och jag springer runt och kramar allt och pussar allt jag ser, även fast det är två månader kvar,men tiden går ju fort så man måste ta vara på det lilla man har.


Ikväll hoppas jag på Hagaparken med Rebecca, Mathilda och nåra från hennes skola. Ingen aning vad som händer där egentligen men jag är taggad på allt! Bara det är kostfritt, för den ekonomiska krisen slog mig för någon månad. Okej. Jag kanske egentligen slösar pengar på sånt jag inte borde slösa pengar på, hehe. Om jag spara allt skulle jag ha skitmycket pengar.


vi va sååå fina på balen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0