tjenixen

JAG ÄR BRRRRRRRRRUN!!! woho!

Idag har man legat och stekt hela dagen på långholmen med Leo och nu ska man åka och bada igen i Hellas!

Under helgen som gick var jag på Maddes land och myste, var jättekul för det var länge sen jag träffa min söta gurka! lämna hela hemmet i en stor misär, men det får väll jäveln leva med!

igår var nog den mest innehållsfulla dag ever!!!! jag gick upp halv 8 , åkte in till stan, gick till doktorn, efter det tog jag en tripp till posten samt banken, väl på banken avr jag för lat för att stå i kö i ca 2 timmar..................... Allt detta bara innan klockan 12, då jag gick och lämna in mina skor för omklackning och sen åkte jag in och åt sushi med papi( som nylignen kom tillbaka från finland och köpt choooklad !!!). Efter lunchen åkte jag in till stan och köpte mig ett par shorts och en jacka, mycket fin! :D Sen fika jag i ca 2 timamr, åkte till solna me Mathilda och el Simon som ÄNTLIGEN har tagit sig hemifrån. Efter detta åkte vi till hagaparken och sa grattis till Malin, bettedde mig som en idiot för Elina, Hanna, Emma och Niki. Åkte in till Odenplan och träffa min älsklingsbulgar haha och åkte sen hem till Anna och hade det mycket mycket trevligt.


Jag är el bajskvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0