good

Hejsan!
Idag har det varit jattejobbigt, jag har varit sjuk och jag hatar att vara sjuk. Kande igar pa kvallen att jag madde lite sadar, och imorse madde jag inte alls bra. Jag tog mig till skolan for jag skulle fa min Yearbook och genomgang till en massa finals denna vecka. Vi lunch kunde jag inte vara kvar sa Lance kom och hamta mig och jag gick hem och sov ett par timmar.
Nu pluggar jag men det kanns nast intill omojligt att gora. Jag har fyllt min kropp med cold relievers, host medecin, ibupfroen och c-vitaminer. Jag hoppas jag blir battre, jag har test hela denna vecka 2 test varje dag som ar 2 timmar langa. Jag hoppas jag inte kommer fa Clems mag influenca som hon hade forra veckan. Det kommer inte vara bra!
Annars har det inte hant sa mycket idag, bara plugg plugg plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0