im burning up

Hallå!
Efter att jag kom hem igår så gick jag och la mig i solen i några timmar. Jag råkade visst somna på min madrass i poolen och när jag vakna upp var halva min rygg lite sådär halvtsnyggt röd. It hurts like a b, but life is life.
Efter mitt solande gick jag ut på restaurang med Logan, Kat, Shelly och Lance. Vi gick till ett jättesnyggt mexikanskt place och jag hade världens bäst Chicken Fajitas. Jag kommer verkligen sakna mexikansk mat i Sverige, måste hitta upp ett ställe som serverar sådan underbar mat!
Logans middag var rolig, och efter det släppte dem av mig hemma hos Julie och vi spendera natten där. Vi kolla på the Spy Next Door med hennes familj och en sushi eller två. Sedan somna vi båda två för vi var enormt trötta.
Lite tråkiga vi är men whatever. Det var vår sista sleepover, tror jag. Julie åker tillbaka till Norge den 15 juni oc.jag kommer sakna henne så! Men förhoppningsvis åker jag och hälsar på henne i Augusti.
Men nu ska jag ut och sola(dum ide jag vet) i några timmar, sedan göra läxor och bege mig till Kats graduation party. Jag har dock ingen present till henne och jag vet inte vad jag ska göra.. Fast Target fixar alla problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0