15:23

Jag vet att jag inte uppdaterat på senaste tiden och jag har ingen lust att skriva egentligen. Det är sommar och jag vill vara ute och roa mig istället :)
men hursomhelst. Jag hade trevligt med pappa och Veronica i LA, faktiskt jattekul. Och sen åkte vi upp till SF och hade ännu trevligare. Mitt i allt hade jag min hejdå fest vilket var lite sorligt, fast det har inte slagit mig så mycket att jag åker än, eller jo idag gjorde det faktiskt det. Det är hela tiden att man dras mellan de två olika sidorna: att man inte vill lämna sitt nya liv men är jätteglad att få träffa sin familj och sina vänner!
Nu hade jag än annorlunda känsla av att jag skulle komma tillbaka till en främmade miljö igen, även fast det är där jag bott i hela mitt liv. Lite som när jag kom till USA och allt var annorlunda här, på samma sätt känner jag nu.
Det är annars strålande väder här, jag låg ute och sola första halvan av dagen och nu gör jag mig i ordning för middag hos the Gerberts, ska säga ett sista hejdå till dem och sedan ut och träffa Katy. Vi ska väll ut och göra staden osäker.

Imorgon blir det en heldag med Logan, för han åker iväg i helgen så han kommer inte hinna säga hejdå. Vi ska till Wal-Mart och the Mall för att köpa en till resväska. Jag har alldeles för mycket saker!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gaah du kommer hem snart. helt gaalet ! Förstår att du kommer sakna ditt nya liv i USA men vafan det är i svealand du hör hemma MOHAH :D



"Borta bra men hemma bäst" right? :)



Massa pussar och kramar me love you long time !

2010-06-23 @ 18:34:09
URL: http://ztormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0