finally, jag har sommarlov

När jag höll på att packa och fixa mig här i huset så tänkte jag av ren reflex vilka böcker ska jag ta med mig så jag kan göra mina läxor. Men´, JAG HAR INGA LÄXOR! jag är äntligen fri från skola och plugg. Men det känns inte som lov över huvudtaget. Det känns som det är helg eller påsklov, och snart åker pappa och Veronica hem och jag börjar skolan igen.
Nåja. Jag ska ner till L.A nu men ska lägga upp lite bilder på vad som hänt de senaste dagarna och vad vi hittat på när dem varit här!
Jag och Julie på Art and Wind Festival
Vi bestämde oss för att åka till Berkley och på vägen hitta vi denna vy över Oakland och SF
Mi, Veronica och Papi
Tyckte Veronica bara var för gullig på denna bild :)
Katy hänge med till Berkley
Och i Berkley gillar dem Marijuana, staden är fylld med gamla hippie
Äntligen fick Julie ta graduation
Efteråt med Julie
Jag och Austin!
Men nu ska jag packa klart och sen kommer pappan och hämtar mig om 20 min för att åka till L.A!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0