hejhej

Nu är jag åter tillbaka i kära gamla San Ramon.

igår hade jag så otroligt roligt hos min kompis avskeds fest. Hon är en AFS vän som ska åka tillbaka till Paraguay. Det kändes bra att få komma bort från staden och hemmet för en natt och bara skratta och ha roligt.

Det bjöds på mat och dryck och vi satt mest och prata hela kvällen tills vi alla bestämmde oss för att hoppa i poolen. Efter det åkte vi till Fabiolas hus och sov där. Vi fick inte plats i hennes rum så pojkarna fick slå upp oss ett tält för mig, Fabiola och Clem. Tyvärr glömde jag min kamera så jag hara bara många dåliga kamerabilder från mörkret och jag vet inte hur man lägger upp dem på datorn...

Idag har jag inga planer, det var Logans 20-års dag igår men han ville inte fora den. Vi kanske ska ut och äta middag ikväll och möjligtvis se Sex and the City! Men jag tänker passa på att njuta lite av vädret en stund och sola.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0