Livet är.... öh?

Hej!
tycker jag varit väldigt aktiv på bloggen senaste veckan, så nu har alla ni små människor något ovettigt att läsa om.
Skola idag, gick smoothly, hade matteprov och kollade på School of Rock i Musikhistorian. Kom hem, gick till gymmet en snabbis med Kaaaaatyyyb och sen kom hit och åt. Nu ska jag laga en morotskaka för min matlagningklass.
Helgen bjuder på en födelsedagsfest för söta Fabi, kanske åka ut till Oakland på lördag och möta upp Chere och kanske sova över där, om jag lyckas ta mig till BART blir det ett besök på en AFS orientation för studenter som åker iväg från USA 2010 och sedan Kats Graduationparteeey! Helgen e fullspäckad, och jag ska försöka plugga mitt i allt.
Skolan e snart över. Om drygt en vecka kommer jag vara i LA. Lääääängtar tills dess!!
Någon som kanske känner igen Gabi's hus på Wisteria Lane?
'
Universal studios
Jag ser allmänt plastig och konstig ut på Hollywood Boulevard
Hollywood Skylten
Snabbt stop i Springfield!
Jag och Nicke Nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0