Mitt rum har blivit övertaget av flugor, bör nog stänga fönstret.

Hejsan!
Nu sitter jag och talkar to Herr. Lillhanus och lyssnar på Small Black och lite Cut Copy.
Linus skulle egentligen komma nästa vecka men det löste inte ut sig till slut. Jag är arg och ledsen över detta, och Derek är jättebesviken. Han var verkligen jätteivrig i att få träffa Linus, och han ville verkligen att han skulle komma hit. Aja.
Jag är fortfarande sjuk, men det är på bättringsvägen, jag fyller min kropp med ibuprofen för att hålla mig igång. Jag gick till skolan idag och hade två finals. I engelska och historia. I historian fick jag 92% vilket är A- och jag är jäääätteglad. det betyder att jag har A- som mitt slutbetyg i Historia. Nu ska jag bara ace min mattefinal så jag får ett B i matten!
Pappa flyger in imorgon, mycket spännande ska det bli. Jag ska försöka ta med dem till skolan och visa dem runt i staden och till gallerian, och sen introducera dem för Derek och andra människor, mucho roligt!!
Men nu ska jag städa och rensa ut mitt rum!!! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0