mucho gusto

Hejsan hejsan!

Måndag kväll här i San Ramon, känns lagom OK, skolan börjar imorgon efter en 3dagar helg som jag har njutit av. Känner mig jätteutvilad och avslappnad så det e naaaajs. Idag kom Julie hem från sin camping och vi gick ner till festivalen, vi åt på en kinesisk resturang och sen gick vi över till target och jag inhandla lite nödvändigheter till skolan och ett par gympa shorts.

När Julie blev hämtad av Austin så gick jag över till festivalen igen och mötte upp Derek och senare mötte vi också upp Stefan, Scott och två andra människor jag aldrig mött förut.

Stefan är en lärarhjälp i min dramaklass(det finns en kurs man kan ta i high school med att hjälpa lärare) och han känner sedan tidigare Derek. Han visste inte att jag bodde med Derek till idag och iochmed det fick jag då reda på att om jag hade varit allergisk mot hundar, som vi trodde jag var innan jag åkte, så hade jag bott hos Stefan i stället. Lite kul att tänka på, känns som filmen Sliding Doors så hela hennes liv förändras bara för att hon missa tåget.

Kom sen hem, spela Call of Duty, gjorde läxor i 402893 timmar och sedan chillaxade med Cheesecake framför The Hangover, grymt rolig film. Måste också säga att denna helg inte varit någon höjdare för min viktnedgångsprocess. Istället för att förlora de sista 2 kilon som jag ville har jag gått upp dem. Får köra stenhård träning i veckan.

Jag är så himla stolt över mig själv att jag gått ner 15lb(ca 7 kg) de senaste 2 månaderna, och planerar inte på att gå upp dem igen. Nu är jag på samma vikt som när jag började mitt år. Bikram yoga är verkligen den bästa träningformerna jag har testat. Samtidigt som man tömmer kroppen på allt smutsigt och blir superfrisk, arbetar man med kroppen på så många sätt i styrka och utmattning plus att man får så mycket tillbaka genom meditation för man måste alltid tänka i studen och vara stenvillig att klara av positionerna man gör. Jag älskar det otroligt mycket och man känner sig så himla bra och fri efter en träning.

Men nu ska jag sova, hoppas alla har en bra vecka!
Vi ses

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag vill börja på bikram yoga men det är skitdyrt här. Det suger dace!

2010-06-01 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0