The Doomsday

Jag sitter i sängen. Skriver i bloggen, gråter en tår och måste verkligen gå på toa men min bror har ockuperat badrummet.
Im leaving today. Det här är sista gången jag kommer sitta i SR och skriva i bloggen på min rosa lilla dator. Sista gången jag ligger i denna säng, sista gången jag använder min dusch, sista gången jag säger hej då till hundarna, my babies.
Jag tar nu mina 3 fullpackade väskor och ska ge mig iväg till flygplatsen för en rejäl överviktsavgift. Men det gör inget. För att packa ner ett år är inte lätt.  Mina väskor är fyllda till the end, trots att jag har en hel del grejer att packa till. jag får bara bära allt genom pass kontroll. Men nu ska jag upp från sängen, packa lite och sedan  lämna det bruna huset på San Robero Place i San Ramon.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Snart äe du hemma älskling kan inte fatta det ! <3

2010-06-28 @ 02:08:36
URL: http://ztormen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0