too much to handle

Hejsan !

Jag ligger ute i värmen och gjorde ett dåligt försök att göra lite läxor medan jag var ute men jag misslyckades och ägnade mig itsället åt enormt mycket viktigare saker såsom facebook, youtube, läsa bloggar och dricka Dr. Pepper.

Jag har otroligt mycket denna och nästa vecka. Bla. en Powerpoint presenation om ett rockband, engelskaprov imorgon, en monolog att lära mig, matteläxa och jaa listan är lång. Jag har alldeles för mycket att göra, och mitt i allt ska jag säga hejdå till alla mina vänner i skolan.

Igår var jag på CAB möte. Det var senior night och vi alla skulle säga hejdå till alla seniors och det var en av de första människorna som jag förmodligen aldirg mer kommer träffa igen. Trots att jag inte är bra vänner med dem så är det fortfarande sorligt och man får en försmak av hur det kommer vara att säga hejdå till alla sina vänner. När jag lämna Sverige i Augusti och sa hejdå till min familj och alla min vänner, visste jag att jag skulle komma tillbaka. Jag visste fortfarande att vi skulle hålla kontakt och jag skulle ut på mitt nya äventyr. Men nu när jag säger hejdå till dessa människor vet man inte nästa gång man kommer se dem. Jag prata med Shelly om det och hon var överraskad och hon sa att hon själv skulle vara jätteredo att åka hem. En del av mig är det, det ska bli så otroligt roligt att träffa min underbara familj och vänner igen, men en annan del vill stanna kvar här, göra mitt sista Senior år i High School, läsa upp mig på Community College och sedan gå vidare till ett universitet här.

Men nu har jag skrivit för mycket. Något jag däremot ser jättemycket framemot är att få träffa pappa och Veronica igen!! Ska bli så himla skönt och roligt! Sedan blir det L.A en sista gång, SF, Linus och min hejdåfest som vi ska klämma in när de alla är här.

Love love love min nya skjorta från Target-billigt och bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0