I need a nap

Hallå!
Idag har det varit mycket här i San Ramon. Idag är det Dereks födelsedag och det har vi firat stort med att ha ett poolparty med alla våra vänner här. Vi umgicks vid poolen i några timmar och efter det gick vi vidare till Art and Wind festival här i San Ramon. Det är gaaalet varmt här idag, det är runt en 30 grader och solen verkligen bränner en. Men jag har i alla fall haft trevligt. Jag och min vän Jessica tappa bort resten av gänget vid festivalen så när de stängde ner allt släppte hon av mig här och ikväll får jag se vad jag hittar på för äventyr. Jag sitter just nu och väntar på att alla ska komma tillbaka, så antingen stannar jag kvar här med folket, eller så blir det bio eller klättring med Jessica och Ben.
Jag och min kära vän Leah
Jag och Jessica
Litet creeper fotot på alla som var där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0