Lördagsskoj

Hejsan människor!

Idag var ju egentligen tanken att jag skulle ta BART in till SF, men det vart lite strul med det så jag var tvungen att stanna hemma tillslut. Så när alla mina roliga vänner är i the City, så sitter jag hemma och glor.. typ. haha. Jag sprang ut till Target med Derek och Logan en snabbis och nu ska jag iväg på picknick. Får se vart kvällen leder mig men jag är rätt seg, känner en förkylning på ingång så det blir nog stanna hemma och kolla på Eurovision.
Måste bara säga att jag förväntade mig att Sveriges bidrag inte skulle komma något bra till. Låten måste ju vara catchy och ha lite upbeat för Eurovision och det hade inte Annas(?) låt.

Imorogn är det Dereks födelsedag!! Det ska firas stort med poolparty och massvis med vänner som kommer hit. Det ska bli suuperokul. Det är ju också Memorial Day Weekend här i USA, dagen vi ska minnas alla som har stupat i de olika krig USA har lyckats involvera sig i under deras kort historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0