Sak sova meen...

ville bara säga att idag är det exakt en månad kvar tills jag lämnas San Ramon. Nervös e jag som sjutton!
Pappa och Veronica kommer snart och det ser jag jättemycket fram emot, jag kommer visa dem runt heeeela staden av den intressanta staden, San Ramon. Borde ta dem till mitt favorti mexikanska ställe och visa dem hur svårt det egentligen är att inte gå upp några kilo på underbar mat.

Imorgon är det SATC2 som gäller den övriga helgen tillägnar jag mig åt att ta ett besök till SF, Dereks Birthday Party och Art and Wind Festival här i San Ramon. I mellanåt ska jag försöa umgås med vänner, fast jag gör ju redan det.. Hmm craaazzy!




Visste ni förresten att skaparen av filmen Michael Patrick King rassisten ingde upp mig igår. Han frågade om jag ville vara med i den 3:e SATC filmen!!! Han sa att jag skulle vara den perfekta kompletteringen till dessa fyra vänner. En 5e SATC medlem, vad tycker ni gott folk?

Kommentarer
Postat av: madeleine

cooooooolt (.Y.) hehe jag är så stolt att jga kan skriva bröst!! :P

2010-05-29 @ 00:03:08
Postat av: gabi

CARRRROOOOOOO, make a vlogg in english i wanna hear youuuu :((( saknarej asswipe, kom hemmmmm

2010-05-29 @ 12:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0